Uw partner in HR, Administratie, Coaching en Horeca events.
Administratie
Hulp aan zelfstandigen of bedrijven uit verschillende sectoren:
- Contact klanten en leveranciers
- E-mails: behandelen, sorteren, verwerken,
- Boekhouding voorbereiden voor de boekhouder (betalingen checken, voorbereiden, uitzoeken
- Facturen en bestelbonnen opmaken
- Credit & collections
- Standaard documenten aanmaken
- Teksten websites aanmaken
- Vertalingen: Nederlands / Frans / Engels
- Afspraakplanning en beheer
- Klachtenbehandeling Ombudsman
Coaching & Mystery shopping
- Training & Coaching in Sales & Telefonie
- Ivr-settings, teksten, Ivr-architectuur
- Treat the customer as a “King” or “Queen”
- Mysteryshopping gecertifieerd voor telefonie, website, e-mail, F2F gesprekken en rapportages in allerhande sectoren in retail, automobiel sector, B2B, B2C, winkelketens, elektro, media, telecom, bedrijven, notarissen, apothekers, hotels, servicebedrijven, immobiliën, enz. ...
Horeca & Events
- Events: organiseren en uitvoeren
- Restaurant- bistro & bar: bediening
Human Resources
- Headhunter voor bedrijven
- Consultant in pre-screening cv’s
- Feedback pre-screening en korte inhoud cv’s
Veelzijdig maar nooit half werk! Neem nu contact met me op voor meer informatie over mijn werk en diensten.